Konu
8 mbt 4 gb kota aşım ücreti :D
03-01-2010, 16:21:21
#9
DarksPrince
Çok sağolun arkadaşlar
Benim 3.faturam olacak diğer ayın ödemesi. Modem +2 tl. 70 tl felan ödesem gene iyi