Konu
8 mbt 4 gb kota aşım ücreti :D
03-01-2010, 15:37:50
#5
murat897
valla son 2 ay önce bana hep 61 geliyodu
ama sonra öle bişi oldu en fazla 56,5 tl geldi..vergilerde bir indirim oldu sanırım..(kota 18 gb filan oluyordu
)