Yıllardır 1 megabit 4gb limitli interneti kullandım kotayı aşmadım.8 megabit 4gb limitliye geçtim.3 ay boyunca 63 TL ödedim ne hikmetse.Sınırsıza geçmek zorunda kaldım.Arkadaşım 1 ay boyunca şehir dışındaydı.Nete giren olmadı onada 63 TL gelmiş