15 gbdan sonra acaba bizim paketlerinde hızı düşüyor mu ?
8 mbt 4 gb kota aşım ücreti :D
10
●1.404
- 03-01-2010, 16:36:50Flood gibi olmasın ama arkadaşlar birşey soracağım. Şimdi benim 8 mbt 4 gb kotalı. 8LİMİTSİZ 99 tl ödüyor. Ben 29 tl. Ben kotayı geçtikten sonra belirli bi süre sonra 70 tl gelecek ise neden millet 8LİMİTSİZ e geçsin ki
15 gbdan sonra acaba bizim paketlerinde hızı düşüyor mu ?
- 03-01-2010, 19:48:24Üyeliği durduruldu8 Mbit hız, 4 gb kota. Bir paket ancak bu kadar tutarsız olur