• 03-01-2010, 16:36:50
    #10
    Flood gibi olmasın ama arkadaşlar birşey soracağım. Şimdi benim 8 mbt 4 gb kotalı. 8LİMİTSİZ 99 tl ödüyor. Ben 29 tl. Ben kotayı geçtikten sonra belirli bi süre sonra 70 tl gelecek ise neden millet 8LİMİTSİZ e geçsin ki 15 gbdan sonra acaba bizim paketlerinde hızı düşüyor mu ?
  • 03-01-2010, 19:48:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    8 Mbit hız, 4 gb kota. Bir paket ancak bu kadar tutarsız olur