Flood gibi olmasın ama arkadaşlar birşey soracağım. Şimdi benim 8 mbt 4 gb kotalı. 8LİMİTSİZ 99 tl ödüyor. Ben 29 tl. Ben kotayı geçtikten sonra belirli bi süre sonra 70 tl gelecek ise neden millet 8LİMİTSİZ e geçsin ki

15 gbdan sonra acaba bizim paketlerinde hızı düşüyor mu ?