Merhaba arkadaşlar. 8 mbt 4 gb kotalı 19,99 tarifisiyle ( bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ) adsl hat aboneliğimi açtırdım. Şimdi bu kota bana yetmiyor. daha öncesinde işde felan çalışırken pek vakit bulamadığımdan giremiyordum 1 ay o yüzden iyi gitti diyebilirim. Ama şimdi sürekli evdeyim ve 3 günde baya bi kota yemiş bulunuyorum. bu ayın sonuna kadar tahmin ediyorum ki epey bi dolacaktır.

8 mbt 4 gb kotalı gelebilecek en son maksimum tutar nedir acaba bileniniz var mı?


Dipnot: 6 ay boyunca paket değiştirememekteyim.