• 09-11-2009, 11:50:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adamı kaçırırlar diye o kadar güvenlik önlemi var. keyfine baksın diye değil. pkk lılar apoyu kaçırdığı zaman bu seferde bir tane moruğu kodeste tutamadılar diyeceksiniz.

    gazi dedelerimiz için de yurt vs. bakım evi yapılması gereklidir. illa ki bunun için de devletin parası vardır.
  • 09-11-2009, 11:53:38
    #11
    asmayan şerefsizler utansın...
  • 09-11-2009, 11:53:58
    #12
    Eski bir haber bu. Birde bu yetmezmiş gibi İmralıya komşu gidiyor.
    8 kişi + apo
    9 x 125 = 1.125
    Devlet hala da beslesin.
  • 09-11-2009, 12:55:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    işin garibi onbinlerce insanın katiline ellerimizle bakıyoruz bu hale düşecegimiz kimsenin aklına gelirmiydi acaba şimdi bu caniyi assalar ki asamazlar bize geldimmi insan hakları var bütün dünya ayaga kalkar ama bazılarının bi askerine bi zarar gelse dünyayı yakarlar evleri yıkar çoluk çucukları katlederler bi yerde patlama olur yine müslümanlara atıp suçu binlerce insanı katlederler ama bize gelince dur insan hakkı var asamassın derler 30 bin kişinin katili için bizde herşeye eyvallah deriz bu arada geçenlerde falanca yerde patlama olup onlarca kişi helak olmuş yapanda müslümanmış eee yine bayram yaklaşıyor bi bayram sürprizi yapmasınlar
  • 09-11-2009, 13:46:43
    #14
    Üyeliği durduruldu
    adamlar birşeyler yapıyor işte.ne bu kan bürümüş gözler.gidip savaşıp ölmek isteyen varsa gitsin askeriyeye yazılsın.kurşun sıkmakla çözülseydi çoktan çözülürdü.adamlar insanlıkla çözüyor işte.bunun neresi üzücü.bence umut verici.birşeyler değişiyor artık. belki verilecek para 10 trilyon(lafın gelişi) ama gidip abd den 2.000.000 $ füze almakta iyidir heralde.nedir bu kaskafalılık anlamıyorum.
  • 09-11-2009, 14:20:19
    #15
    demokrasi insan haklari diye başımızdakiler car ccar ötüyor sonrada şakşakcılar sırıtık suratlarda destekliyor.
    Onu o hale getirenler de suçlu bizler halk olarakta onları oraya getirdiğimiz için suçluyuz
  • 09-11-2009, 15:09:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    yazık o paraya.vergilerimizle yapıyorlar birde
  • 09-11-2009, 15:15:16
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kesemediğin koyunu beslesen ne olur ...
  • 09-11-2009, 17:44:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamı kaçırırlar diye o kadar güvenlik önlemi var. keyfine baksın diye değil. pkk lılar apoyu kaçırdığı zaman bu seferde bir tane moruğu kodeste tutamadılar diyeceksiniz.

    gazi dedelerimiz için de yurt vs. bakım evi yapılması gereklidir. illa ki bunun için de devletin parası vardır.
    Yediği yemekler bile masraf... Sıradan bir mahkuma verilen yemeği apo da yese ne olacak, adadan mı kaçacak? Güvenlik bir yere kadar, gerisi lüx...