işin garibi onbinlerce insanın katiline ellerimizle bakıyoruz bu hale düşecegimiz kimsenin aklına gelirmiydi acaba şimdi bu caniyi assalar ki asamazlar bize geldimmi insan hakları var bütün dünya ayaga kalkar ama bazılarının bi askerine bi zarar gelse dünyayı yakarlar evleri yıkar çoluk çucukları katlederler bi yerde patlama olur yine müslümanlara atıp suçu binlerce insanı katlederler ama bize gelince dur insan hakkı var asamassın derler 30 bin kişinin katili için bizde herşeye eyvallah deriz bu arada geçenlerde falanca yerde patlama olup onlarca kişi helak olmuş yapanda müslümanmış eee yine bayram yaklaşıyor bi bayram sürprizi yapmasınlar