adamlar birşeyler yapıyor işte.ne bu kan bürümüş gözler.gidip savaşıp ölmek isteyen varsa gitsin askeriyeye yazılsın.kurşun sıkmakla çözülseydi çoktan çözülürdü.adamlar insanlıkla çözüyor işte.bunun neresi üzücü.bence umut verici.birşeyler değişiyor artık. belki verilecek para 10 trilyon(lafın gelişi) ama gidip abd den 2.000.000 $ füze almakta iyidir heralde.nedir bu kaskafalılık anlamıyorum.