adamı kaçırırlar diye o kadar güvenlik önlemi var. keyfine baksın diye değil. pkk lılar apoyu kaçırdığı zaman bu seferde bir tane moruğu kodeste tutamadılar diyeceksiniz.
gazi dedelerimiz için de yurt vs. bakım evi yapılması gereklidir. illa ki bunun için de devletin parası vardır.
Yediği yemekler bile masraf... Sıradan bir mahkuma verilen yemeği apo da yese ne olacak, adadan mı kaçacak? Güvenlik bir yere kadar, gerisi lüx...