demokrasi insan haklari diye başımızdakiler car ccar ötüyor sonrada şakşakcılar sırıtık suratlarda destekliyor.
Onu o hale getirenler de suçlu bizler halk olarakta onları oraya getirdiğimiz için suçluyuz