Eski büyük bir liderin sözü
"asmayalım da besleyelim mi" gelde yapma...
Yazıklar Olsun Birileri Utansın Artık!!
23
●1.415
- 09-11-2009, 19:40:12katılıyorum.Zaten farklı kesimlerin yaptığı ankette bile barajı geçiyor.JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence adamın eksiği yok fazlası var.En azından bunlar gibi amerikan köpekliği yapmaz. - 09-11-2009, 19:44:58Üyeliği durdurulduKomedi yazarı olmanı tavsiye ederim...Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Askerimi öldürecek sonra gel sana şu kadar para şu kadar tarla sana hapis cezası yok... Unutma bu topraklar savaşılarak kazanıldı...50yıl ise 50yıl 100yıl ise 100 yıl savaşacaksınite köpeğe vatanı bırakmayacaksın bırakırsan böyle olur...
