• 09-11-2009, 17:51:07
    #19
    Eski büyük bir liderin sözü
    "asmayalım da besleyelim mi" gelde yapma...
  • 09-11-2009, 17:57:43
    #20
    Köpeği bi' kenera bırakırsak

    Video için söyleceğim tek söz ;


    Hamdolsun teğet geçti ?!
  • 09-11-2009, 19:16:19
    #21
    Amerika alıp kafasına göre yakaladığını asıyor bizimkiler baş tacı ediyor lanet olsun bunlara
  • 09-11-2009, 19:36:37
    #22
    Asamayan amerikan uşakları utansın Osman Pamukoğlu inşallah gelecek asacak
  • 09-11-2009, 19:40:12
    #23
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asamayan amerikan uşakları utansın Osman Pamukoğlu inşallah gelecek asacak
    katılıyorum.Zaten farklı kesimlerin yaptığı ankette bile barajı geçiyor.
    Bence adamın eksiği yok fazlası var.En azından bunlar gibi amerikan köpekliği yapmaz.
  • 09-11-2009, 19:44:58
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar birşeyler yapıyor işte.ne bu kan bürümüş gözler.gidip savaşıp ölmek isteyen varsa gitsin askeriyeye yazılsın.kurşun sıkmakla çözülseydi çoktan çözülürdü.adamlar insanlıkla çözüyor işte.bunun neresi üzücü.bence umut verici.birşeyler değişiyor artık. belki verilecek para 10 trilyon(lafın gelişi) ama gidip abd den 2.000.000 $ füze almakta iyidir heralde.nedir bu kaskafalılık anlamıyorum.
    Komedi yazarı olmanı tavsiye ederim...

    Askerimi öldürecek sonra gel sana şu kadar para şu kadar tarla sana hapis cezası yok... Unutma bu topraklar savaşılarak kazanıldı...50yıl ise 50yıl 100yıl ise 100 yıl savaşacaksınite köpeğe vatanı bırakmayacaksın bırakırsan böyle olur...