Mesene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar birşeyler yapıyor işte.ne bu kan bürümüş gözler.gidip savaşıp ölmek isteyen varsa gitsin askeriyeye yazılsın.kurşun sıkmakla çözülseydi çoktan çözülürdü.adamlar insanlıkla çözüyor işte.bunun neresi üzücü.bence umut verici.birşeyler değişiyor artık. belki verilecek para 10 trilyon(lafın gelişi) ama gidip abd den 2.000.000 $ füze almakta iyidir heralde.nedir bu kaskafalılık anlamıyorum.
Komedi yazarı olmanı tavsiye ederim...

Askerimi öldürecek sonra gel sana şu kadar para şu kadar tarla sana hapis cezası yok... Unutma bu topraklar savaşılarak kazanıldı...50yıl ise 50yıl 100yıl ise 100 yıl savaşacaksınite köpeğe vatanı bırakmayacaksın bırakırsan böyle olur...