Söylenecek o kadar söz var hepsi bir bir dilimin ucuna geliyor ama ne yazık ki söyleyemiyorum...Benim vatandaşım askeri ücretle kıt kanaat geçinmeye çalışsın,çocuğunun masraflarını zor karşılasın böyle benim askerime,polisime,kundaktaki bebeğe kurşun sıktıran P.ç kuruları krallar gibi yaşasın. Sonra Başbakan'ımız çıkıp desin ki en az 3 çocuk yapın. Yapmasına yapalımda neyle doyuralım???