• 09-11-2009, 02:15:40
    #1
    Çok fazla yorum yapamayacağım, r10'da ergenekon kapsamına girmesin...

    Önce bu linke tıklayalım; İnternet haber

    Okuduktan sonra

    Bu videoyu izleyelim; WebTV Hürriyet
  • 09-11-2009, 02:43:12
    #2
    çok yazık...
  • 09-11-2009, 03:03:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yazıkki ne yazık kanı beş para etmeyen yaratıga bu paramı gidiyor şimdi vallahi billahi inanasım gelmiyor ne iştir bu yaa benim hakkım zehir zıkkım olsun ona giden para için
  • 09-11-2009, 03:13:20
    #4
    Söylenecek o kadar söz var hepsi bir bir dilimin ucuna geliyor ama ne yazık ki söyleyemiyorum...Benim vatandaşım askeri ücretle kıt kanaat geçinmeye çalışsın,çocuğunun masraflarını zor karşılasın böyle benim askerime,polisime,kundaktaki bebeğe kurşun sıktıran P.ç kuruları krallar gibi yaşasın. Sonra Başbakan'ımız çıkıp desin ki en az 3 çocuk yapın. Yapmasına yapalımda neyle doyuralım???
  • 09-11-2009, 03:20:22
    #5
    yahu asitle eritsinler şunu öldürmekte ne kelime erisin pislik kalmasın hücresi kemiği

    ona veriren günlük maliyet 125bin tl o paraya hergün ülkede 3garibanı ev sahibi yapar ülkemizdeki işsizlik evsizlik sorunu bu şekilde kalkar

    vay anam vayyyy nelere kaldık yarabbimmm
  • 09-11-2009, 03:35:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    böyle şerefsizler günlük 125 bin tl masraf çıkarırken devlete bi yandanda gazilerimiz yokluk içinde can veriyor
    http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=214579
  • 09-11-2009, 07:59:49
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten kötü bir çerçeve üzücü bir olay ve görüntüler.

    Not: yorumlarınızda tartışma çıkarıcak mesajlar yazmayın.
  • 09-11-2009, 11:12:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Üzücü...
  • 09-11-2009, 11:14:48
    #9
    Düşünün ülkenin halini.

    Bir şeyler yazacaktımda , modlarda bana yazmasın diye susuyorum.