R10 eskiden nasıl görünüyordu?
37
●1.538
- 17-06-2026, 13:19:15vbulletin 3.8'i iliklerimde hissettim :d 14 yıl öncesine döndükSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 15:23:25Görseli Claude Code'a ekleyince anında veriyorSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 19:03:41Çok güzel günlerdi, ufak yaşta kayıt olmuştum bir arkadaşım vasıtasıyla. Ah eski güzel günler
- 17-06-2026, 19:04:21O arkadasinizi hatirliyor musunuz, hala gorusuyor musunuz? Ne icin kayit olmustunuz meselastronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 19:08:44Yurtdışına taşındı, yazılımcı kendisi. Ticaretin döndüğü faydalı bilgilerin olduğu bir forum olarak girdim. Görüşmüyoruz zaten çok yakın değildikRenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
