• 17-06-2026, 12:01:53
    #28
    Ben hala eski temayı kullanıyorum daha sade ve güzel bana göre
  • 17-06-2026, 13:17:02
    #29
    Kişisel Rütbe
    @Lim10Ata; butonlar senin butonlara benziyor eski temada
  • 17-06-2026, 13:19:15
    #30
    Platin üye
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Lim10Ata; butonlar senin butonlara benziyor eski temada
    vbulletin 3.8'i iliklerimde hissettim :d 14 yıl öncesine döndük
  • 17-06-2026, 13:30:43
    #31
    Kişisel Rütbe
    Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbulletin 3.8'i iliklerimde hissettim :d 14 yıl öncesine döndük
    Postbit kodu gelir mi
  • 17-06-2026, 15:23:25
    #32
    Platin üye
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Postbit kodu gelir mi
    Görseli Claude Code'a ekleyince anında veriyor
  • 17-06-2026, 18:04:04
    #33
    her şeyi sana yazdım!! vardı o ne oldu kaldırıldı mı?
  • 17-06-2026, 19:03:41
    #34
    Çok güzel günlerdi, ufak yaşta kayıt olmuştum bir arkadaşım vasıtasıyla. Ah eski güzel günler
  • 17-06-2026, 19:04:21
    #35
    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel günlerdi, ufak yaşta kayıt olmuştum bir arkadaşım vasıtasıyla. Ah eski güzel günler
    O arkadasinizi hatirliyor musunuz, hala gorusuyor musunuz? Ne icin kayit olmustunuz mesela
  • 17-06-2026, 19:08:44
    #36
    RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O arkadasinizi hatirliyor musunuz, hala gorusuyor musunuz? Ne icin kayit olmustunuz mesela
    Yurtdışına taşındı, yazılımcı kendisi. Ticaretin döndüğü faydalı bilgilerin olduğu bir forum olarak girdim. Görüşmüyoruz zaten çok yakın değildik