• 17-06-2026, 03:47:42
    #19
    Sosyal Medya Uzmanı
    default yapıp geri zor döndürdüm moderne cok kötüymüş
  • 17-06-2026, 03:56:25
    #20
    Güzel günler.
  • 17-06-2026, 09:58:38
    #22
    geçen yıllar vay be..
  • 17-06-2026, 10:01:49
    #23
    RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be böyle nasıl kullanıyorlarmış, 10 sn inceledim gözlerim ağrıdı : ) Vallahi teknoloji, internet çok gelişti ilerledi. Şu an şu arayüzle bir forum olsa websitesi olsa kimse adım atmaz Teşekkür ediyorum aydınlattığınız için.
    Ben hala örnekteki gibi kullanıyorum memnunum, eski alışkanlık olunca yeni temaya alışamadım
  • 17-06-2026, 10:51:19
    #24
    Developer
    Selamlar,
    Yakın zamanda Default Tema için güncelleme desteğimizi sonlandıracağız. Yapılan tüm geliştirmeleri ve güncellemeleri iki farklı temaya uyarlamak bizim için iki kat iş yükü. Ayrıca Default Tema'nın kullanım oranı %2'nin altında, hatta muhtemelen daha da düşük. Eğer hala default temayı kullanıyorsanız, ileride herhangi bir uyumluluk veya destek sorunu yaşamamanız adına şimdiden Modern Tema'ya geçiş yapmanızı ve yeni arayüze alışmanızı öneririm.

    R10.net'i daha hızlı geliştirebilmek, yeni özellikleri daha kısa eklemek ve geliştirme sürecini kısaltmak için bu adımı atmak durumundayız.

    Geçen hafta altyapımızı en ince ayrıntısına kadar yeniledik ve modernize ettik, sonunda stabiliz.
    Önümüzdeki dönemde birçok güzel güncelleme ve yeni özellik sizleri bekliyor takipte kalın
  • 17-06-2026, 10:58:59
    #25
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Yakın zamanda Default Tema için güncelleme desteğimizi sonlandıracağız. Yapılan tüm geliştirmeleri ve güncellemeleri iki farklı temaya uyarlamak bizim için iki kat iş yükü. Ayrıca Default Tema'nın kullanım oranı %2'nin altında, hatta muhtemelen daha da düşük. Eğer hala default temayı kullanıyorsanız, ileride herhangi bir uyumluluk veya destek sorunu yaşamamanız adına şimdiden Modern Tema'ya geçiş yapmanızı ve yeni arayüze alışmanızı öneririm.

    R10.net'i daha hızlı geliştirebilmek, yeni özellikleri daha kısa eklemek ve geliştirme sürecini kısaltmak için bu adımı atmak durumundayız.

    Geçen hafta altyapımızı en ince ayrıntısına kadar yeniledik ve modernize ettik, sonunda stabiliz.
    Önümüzdeki dönemde birçok güzel güncelleme ve yeni özellik sizleri bekliyor takipte kalın

    Merhaba,
    Modern tema gerçekten şık, gelişmiş ve kullanışlı, emeğinize sağlık ama biz default temayı böyle kabul ettik, güncelleme almasa da olur. Bazı bildirim ve özellikler için moderne geçip, rutinde default kullanıyorum.
    Modern temanın hızlı cevap panelinde bulunan rokito gif ve emojileri default temanın hızlı cevap paneline de eklerseniz çok makbule geçer.
  • 17-06-2026, 11:12:40
    #26
    RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalar gece gece merak ettim. Bazen forumda denk geliyoruz 19-20 yıllık üyeler var, hala forumda takılıyorlar, ticaret yapıyorlar. Acaba onların zamanında forum nasıl gözüküyordu? Arayüz nasıldı, her şey daha mı sadeydi? Var mıdır eski üyelerden fotoğraf video vs. atabilecek? İyi forumlar
    Hala ilk günkü temadayım

    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Yakın zamanda Default Tema için güncelleme desteğimizi sonlandıracağız. Yapılan tüm geliştirmeleri ve güncellemeleri iki farklı temaya uyarlamak bizim için iki kat iş yükü. Ayrıca Default Tema'nın kullanım oranı %2'nin altında, hatta muhtemelen daha da düşük. Eğer hala default temayı kullanıyorsanız, ileride herhangi bir uyumluluk veya destek sorunu yaşamamanız adına şimdiden Modern Tema'ya geçiş yapmanızı ve yeni arayüze alışmanızı öneririm.

    R10.net'i daha hızlı geliştirebilmek, yeni özellikleri daha kısa eklemek ve geliştirme sürecini kısaltmak için bu adımı atmak durumundayız.

    Geçen hafta altyapımızı en ince ayrıntısına kadar yeniledik ve modernize ettik, sonunda stabiliz.
    Önümüzdeki dönemde birçok güzel güncelleme ve yeni özellik sizleri bekliyor takipte kalın
    Sonuna kadar eski tema ben böyle sevdim forumu
  • 17-06-2026, 11:18:10
    #27
    Yukarıda sağ üstte tema ayarları var Default temasına alırsanız canlı görürsünüz bence güzeldi