RenixVL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be böyle nasıl kullanıyorlarmış, 10 sn inceledim gözlerim ağrıdı : ) Vallahi teknoloji, internet çok gelişti ilerledi. Şu an şu arayüzle bir forum olsa websitesi olsa kimse adım atmaz Teşekkür ediyorum aydınlattığınız için.
Ben hala örnekteki gibi kullanıyorum memnunum, eski alışkanlık olunca yeni temaya alışamadım