R10 eskiden nasıl görünüyordu? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
37
●
1.544
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
1
2
3
4
5
17-06-2026, 21:16:08
#37
hakan4729
R10 Forumda büyüdük
18-06-2026, 01:23:00
#38
Ebu
Ozgur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beyaz default vbulletindi. tasarım belki özensizdi ama yapılan işler, iş yapanlar ve diğer tüm üyeler çok kaliteliydi. Güzel zamandı bitti.
eskinin tadi gibi eski temada daha güzeldi ah ah....
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler