• 17-06-2026, 21:16:08
    #37
    R10 Forumda büyüdük

  • 18-06-2026, 01:23:00
    #38
    Ozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beyaz default vbulletindi. tasarım belki özensizdi ama yapılan işler, iş yapanlar ve diğer tüm üyeler çok kaliteliydi. Güzel zamandı bitti.
    eskinin tadi gibi eski temada daha güzeldi ah ah....