Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
18-06-2026, 01:23:00
#38
Ebu
Ozgur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
beyaz default vbulletindi. tasarım belki özensizdi ama yapılan işler, iş yapanlar ve diğer tüm üyeler çok kaliteliydi. Güzel zamandı bitti.
eskinin tadi gibi eski temada daha güzeldi ah ah....