FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,
Yakın zamanda Default Tema için güncelleme desteğimizi sonlandıracağız. Yapılan tüm geliştirmeleri ve güncellemeleri iki farklı temaya uyarlamak bizim için iki kat iş yükü. Ayrıca Default Tema'nın kullanım oranı %2'nin altında, hatta muhtemelen daha da düşük. Eğer hala default temayı kullanıyorsanız, ileride herhangi bir uyumluluk veya destek sorunu yaşamamanız adına şimdiden Modern Tema'ya geçiş yapmanızı ve yeni arayüze alışmanızı öneririm.

R10.net'i daha hızlı geliştirebilmek, yeni özellikleri daha kısa eklemek ve geliştirme sürecini kısaltmak için bu adımı atmak durumundayız.

Geçen hafta altyapımızı en ince ayrıntısına kadar yeniledik ve modernize ettik, sonunda stabiliz.
Önümüzdeki dönemde birçok güzel güncelleme ve yeni özellik sizleri bekliyor takipte kalın

Merhaba,
Modern tema gerçekten şık, gelişmiş ve kullanışlı, emeğinize sağlık ama biz default temayı böyle kabul ettik, güncelleme almasa da olur. Bazı bildirim ve özellikler için moderne geçip, rutinde default kullanıyorum.
Modern temanın hızlı cevap panelinde bulunan rokito gif ve emojileri default temanın hızlı cevap paneline de eklerseniz çok makbule geçer.