Hocalar gece gece merak ettim. Bazen forumda denk geliyoruz 19-20 yıllık üyeler var, hala forumda takılıyorlar, ticaret yapıyorlar. Acaba onların zamanında forum nasıl gözüküyordu? Arayüz nasıldı, her şey daha mı sadeydi? Var mıdır eski üyelerden fotoğraf video vs. atabilecek? İyi forumlar
Hala ilk günkü temadayım
Selamlar,
Yakın zamanda
Default Tema için güncelleme desteğimizi
sonlandıracağız. Yapılan tüm geliştirmeleri ve güncellemeleri iki farklı temaya uyarlamak bizim için iki kat iş yükü. Ayrıca Default Tema'nın kullanım oranı %2'nin altında, hatta muhtemelen daha da düşük. Eğer hala default temayı kullanıyorsanız, ileride herhangi bir uyumluluk veya destek sorunu yaşamamanız adına şimdiden
Modern Tema'ya geçiş yapmanızı ve yeni arayüze alışmanızı öneririm.
R10.net'i daha hızlı geliştirebilmek, yeni özellikleri daha kısa eklemek ve geliştirme sürecini kısaltmak için bu adımı atmak durumundayız.
Geçen hafta altyapımızı en ince ayrıntısına kadar yeniledik ve modernize ettik, sonunda stabiliz.
Önümüzdeki dönemde birçok güzel güncelleme ve yeni özellik sizleri bekliyor

takipte kalın
Sonuna kadar eski tema ben böyle sevdim forumu