Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
17-06-2026, 19:08:44
#36
stronger17
RenixVL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O arkadasinizi hatirliyor musunuz, hala gorusuyor musunuz? Ne icin kayit olmustunuz mesela
Yurtdışına taşındı, yazılımcı kendisi. Ticaretin döndüğü faydalı bilgilerin olduğu bir forum olarak girdim. Görüşmüyoruz zaten çok yakın değildik