Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
17-06-2026, 19:04:21
#35
RenixVL
stronger17 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok güzel günlerdi, ufak yaşta kayıt olmuştum bir arkadaşım vasıtasıyla. Ah eski güzel günler
O arkadasinizi hatirliyor musunuz, hala gorusuyor musunuz? Ne icin kayit olmustunuz mesela