Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
17-06-2026, 19:03:41
#34
stronger17
Çok güzel günlerdi, ufak yaşta kayıt olmuştum bir arkadaşım vasıtasıyla. Ah eski güzel günler