Konu
R10 eskiden nasıl görünüyordu?
17-06-2026, 13:19:15
#30
Lim10Ata
Platin üye
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Lim10Ata
; butonlar senin butonlara benziyor eski temada
vbulletin 3.8'i iliklerimde hissettim :d 14 yıl öncesine döndük