brkyakdgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bayan Eleman Arıyoruz.. Cinsiyet Ayrımcılığı..
31
●1.656
- 09-06-2026, 12:45:45Şimdi şöyle bizim fabrikada 55 kişi çalıyor 48 i kadın. Sektörümüz gıda sektöründe bunla alakalı bizim durum bu şekilde. Ama bir işveren olarak ima edilen durumları sevmiyorum yapan var mı vardır elbette vardır ki çalışan durur mu meçhul. Kadın tercihi erkeklerin sizi kesinlikle tenzih ediyorum umarsız olması ve verilen işi düzgün yapamaması. Bizde ki erkekler şoför ve kurye kesinlikle fabrikanın içinde görmek istemiyorum çünkü iki kelimenin biri küfür şaka vs. İşin ciddiyetini kadınlar daha fazla önemsiyor ve nedense ben kadın eli değince bereketli oluyor. Elbette işi gücü uçkur olan kişiler de mevcuttur ama onlarla çalışanlar de belli. Genel olarak teşvikler, iş disiplini, otorite vb nedenler nedeniyle biz bu şekilde tercih ediyoruz. Allah gerçek işe ihtiyacı olan herkesin yardımcısı olsun.
- 09-06-2026, 12:45:522.madde güldürdü hocam 😂😂😂 işte burada çok özür dileyerek söylüyorum dünya kadar malın olacağına...... diye boşuna dememişlerBINGILDAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2026, 12:48:01Estağfirullah hocam. Sektörden sektöre değişir elbet ama yani uzaktan editör işi için bayan eleman aramak bana biraz ayrımcılık gibi geldi. Zaten uzaktan çalıştıracaksın fark nedir ? Ama gıda sektöründe haklısınız tabikiaofkampus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2026, 12:52:46brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDediğiniz tipler genelde bastırılmış ego taşıyan tipler. Eğer erkek ve kadında yapabilir ise o işi hak edene vermek gerekir ki Adalet bunu gerektirir. Birde hükümetin bir tavrı var teşvik kadın olunca teşvik veriyor vs. Bundan zaten bu dönem yaşanan bu sorun kadın her işte olmamalı ki ülkenin durumu belli. Erkekler olarak kesinlikle herkes zorda ama bunun çözümü yine hükümet elindebrkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2026, 13:03:29Bence yapılmalı geç bile kalındı hocam. Kadın istihdamı diye erkekler iş bulamaz oldu. O istihdam adı altında işverenler fırsatçılığa çeviriyor işiFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2026, 14:24:32Kesinlikle yanlış mantık, erkekte iş bulamadığını için görüyorum düşük ücret talebi var kadında yok. Kadınlar teşvik vs olduğu için işveren için daha karlı teşvik tutarının %50 sini maaşın üstüne verse zaten çok artıya geçiyor.Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2026, 14:28:30Yani buradaki yorumları şaşkınlıkla okudum gerçekten 2026 yılına gelmişiz adam ufaklığında işini yaptırmak yazmış öbürü gülmüş falan. Ciddi misiniz arkadaşlar siz ?
Yapılacak işe göre bir bayanın dikkati ve hassasiyeti erkeğe göre farklı olamaz mı ? Bizde mesela paketleme işi yapıyoruz ve ilan verirken bayan ilanı açıyoruz terbiyesiz miyiz ? Ahlaksız mıyız ? Yada hiç birinizin eşi, dostu, arkadaşı çalışmıyor mu bu nasıl pis bi üslup ve yorum ya ?
