Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş beklentileri düşük bence ondan
Kesinlikle yanlış mantık, erkekte iş bulamadığını için görüyorum düşük ücret talebi var kadında yok. Kadınlar teşvik vs olduğu için işveren için daha karlı teşvik tutarının %50 sini maaşın üstüne verse zaten çok artıya geçiyor.