Maaş beklentileri düşük bence ondan
Kesinlikle yanlış mantık, erkekte iş bulamadığını için görüyorum düşük ücret talebi var kadında yok. Kadınlar teşvik vs olduğu için işveren için daha karlı teşvik tutarının %50 sini maaşın üstüne verse zaten çok artıya geçiyor.