brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne diyelim yani.. Bunlar gibi işverenlere ne desek boş
Şimdi şöyle bizim fabrikada 55 kişi çalıyor 48 i kadın. Sektörümüz gıda sektöründe bunla alakalı bizim durum bu şekilde. Ama bir işveren olarak ima edilen durumları sevmiyorum yapan var mı vardır elbette vardır ki çalışan durur mu meçhul. Kadın tercihi erkeklerin sizi kesinlikle tenzih ediyorum umarsız olması ve verilen işi düzgün yapamaması. Bizde ki erkekler şoför ve kurye kesinlikle fabrikanın içinde görmek istemiyorum çünkü iki kelimenin biri küfür şaka vs. İşin ciddiyetini kadınlar daha fazla önemsiyor ve nedense ben kadın eli değince bereketli oluyor. Elbette işi gücü uçkur olan kişiler de mevcuttur ama onlarla çalışanlar de belli. Genel olarak teşvikler, iş disiplini, otorite vb nedenler nedeniyle biz bu şekilde tercih ediyoruz. Allah gerçek işe ihtiyacı olan herkesin yardımcısı olsun.