brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne diyelim yani.. Bunlar gibi işverenlere ne desek boş
brkyakdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfirullah hocam. Sektörden sektöre değişir elbet ama yani uzaktan editör işi için bayan eleman aramak bana biraz ayrımcılık gibi geldi. Zaten uzaktan çalıştıracaksın fark nedir ? Ama gıda sektöründe haklısınız tabiki
Dediğiniz tipler genelde bastırılmış ego taşıyan tipler. Eğer erkek ve kadında yapabilir ise o işi hak edene vermek gerekir ki Adalet bunu gerektirir. Birde hükümetin bir tavrı var teşvik kadın olunca teşvik veriyor vs. Bundan zaten bu dönem yaşanan bu sorun kadın her işte olmamalı ki ülkenin durumu belli. Erkekler olarak kesinlikle herkes zorda ama bunun çözümü yine hükümet elinde