Bir ara kadın istihdamı diye devlet bazı yerlere zorla kadın personel işe aldırtıyordu.
Böyle giderse aynısını erkekler için yapmak gerekecek.
Bence yapılmalı geç bile kalındı hocam. Kadın istihdamı diye erkekler iş bulamaz oldu. O istihdam adı altında işverenler fırsatçılığa çeviriyor işi