• 13-05-2026, 12:14:23
    #10
    yeni nesil doktorlar iş bilmiyor birde artis oluyor yapay zekaya soruyorlar birde
  • 13-05-2026, 12:15:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yazmış zaten ama dediğiniz sistem zaten mevcut enabızda. Ben şahsen kötü bir doktora denk gelip olumsuz yorum yapmıştım.yorumdan bir süre sonra sağlık bakanlığı aradı ve detaylı olarak ilgilendiklerini falan anlatmıştı.o bakımdan gayet güzel uygulama.
  • 13-05-2026, 12:17:39
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğim öyle birşey değil konuda yazan sistemin tamamı. lafta bir değerlendirmeden bahsetmiyorum. puana göre maaş hatta 1 puanlı doktorları 1 yıl işten uzaklaştırma gibi tam kapsamlı bir sistem.
    Dediğiniz otomatik bir sistem mantıklı ama yapmazlar, suistimal edilir derler doktor performansını düşürür derler 1000 tane bahane üretirler yaptırmazlar.
  • 13-05-2026, 12:24:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsviçre falan mı zannettin hocam burayı ne puanlaması Puanlamayı bırak randevuya saatinde girebilirsen şükret.
    Neyiniz ekşik pandemide İsviçre dediğin ülke vatandaşlarına evine ambulans yollamiyordu evden çıkmayın diyip evinizde ölün diyordu kısaca Türkiye'de Hollanda'da ki kronoviruslu vatandaşını özel uçakla alıp ülkesinde tedavi etti herşeyi görün bunlarida görün
  • 13-05-2026, 12:26:11
    #14
    Bunun için öncelikle ilgili bakanlığın vatandaşının daha hizmet almasını istemesi gerekli böyle bir istek var mı ? Olduğunu düşünmüyorum.
    Hastaneye gidiyorsun ameliyat olman lazım diyorlar 6-8 ay sonraya gün veriyor, o sürede ölmezsen ameliyat oluyorsun.
    Paran yoksa eğer sağlık sistemi rezalet şekilde işliyor ülkede keşke tek sorun doktorların surat asıklığı olsa bu çok hafif kalır.
  • 13-05-2026, 12:26:38
    #15
    Cocomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyiniz ekşik pandemide İsviçre dediğin ülke vatandaşlarına evine ambulans yollamiyordu evden çıkmayın diyip evinizde ölün diyordu kısaca Türkiye'de Hollanda'da ki kronoviruslu vatandaşını özel uçakla alıp ülkesinde tedavi etti herşeyi görün bunlarida görün
    Allah allah oyle mı olmus
  • 13-05-2026, 12:27:20
    #16
    Web Tasarım ve Yazılım
    infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı doktorların o maaşları hak ettiğini açıkcası düşünmüyorum hastanın yüzüne dahi bakmadan muayane eden bazı doktorlar var iyileri tabikide var ama iyilerin karşlılığıda verilmeli
    yemek alırken nasıl 5 üzerinden puan veriliyorsa bi restorana sağlık gibi önemli bir sisteme mhrs gibi bir sistemle puan verilmeli çok zor olduğunu düşünmüyorum bunun
    örneğin 100 hasta üzerinden ortalama puanları hesaplanabilir maaşları buna göre ödenebilir hatta 1 yıldıza düşen doktora 1 yıl işten ayrılma (ücretsiz ) verilebilir bu sayede hizmet kalitesi yükseltilebilir.
    siz bu konuda hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    E nabızda var
    Doktor takvimi vs gibi girişimler var
    Yani gideceğiniz doktorun yorumlarını basit bir googlelama ile bulabilirsiniz
    Ek olarak Şehir Hastaneleri ve diğer büyük hastanelerde muayene olduğunuz doktor ile kapıda yazan isim farklı olabilir
    Asistanlar muayene ediyor genelde
  • 13-05-2026, 12:27:38
    #17
    infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı doktorların o maaşları hak ettiğini açıkcası düşünmüyorum hastanın yüzüne dahi bakmadan muayane eden bazı doktorlar var iyileri tabikide var ama iyilerin karşlılığıda verilmeli
    yemek alırken nasıl 5 üzerinden puan veriliyorsa bi restorana sağlık gibi önemli bir sisteme mhrs gibi bir sistemle puan verilmeli çok zor olduğunu düşünmüyorum bunun
    örneğin 100 hasta üzerinden ortalama puanları hesaplanabilir maaşları buna göre ödenebilir hatta 1 yıldıza düşen doktora 1 yıl işten ayrılma (ücretsiz ) verilebilir bu sayede hizmet kalitesi yükseltilebilir.
    siz bu konuda hakkında ne düşünüyorsunuz ?
    raynnerino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlık çalışanlarında ki ego hiçbir sektörde yok
    Birincisi bu memlekette doktorlar için "giderlerse gitsinler" diye bir laf söylendi. İkincisi zaten binlerce doktor gerçekten de yurtdışına gittiler. Üçüncüsü geriye kalanlar zaten ağır şartlarda çalışıyorlar. Her hastaya en fazla 5 dakika ayırabilirsin diyor devlet babamız. Bu durumda doktorlardan vatandaşa iyi davranmasını beklemek doktorlara haksızlık olur. Sağlık sektörü neden bu halde diye düşünmek yerine sağlık sektörünü kim bu hale getirdi diye düşünmek daha doğru olur. İyi bir hizmet istiyorsanız mecburen özele gitmeniz gerekiyor yapılacak birşey yok. Bu sistemi bu hale getirenlere söyleyin bu dediklerinizi.
  • 13-05-2026, 12:27:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah allah oyle mı olmus
    Kaça gidiyon sen çocukmusun