Devlet hastanelerine doktor puanlama sistemi gelmesi gerekliliği
43
●1.632
- 13-05-2026, 12:15:31Üyeliği durdurulduArkadaşlar yazmış zaten ama dediğiniz sistem zaten mevcut enabızda. Ben şahsen kötü bir doktora denk gelip olumsuz yorum yapmıştım.yorumdan bir süre sonra sağlık bakanlığı aradı ve detaylı olarak ilgilendiklerini falan anlatmıştı.o bakımdan gayet güzel uygulama.
- 13-05-2026, 12:17:39Dediğiniz otomatik bir sistem mantıklı ama yapmazlar, suistimal edilir derler doktor performansını düşürür derler 1000 tane bahane üretirler yaptırmazlar.infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2026, 12:24:31Üyeliği durdurulduNeyiniz ekşik pandemide İsviçre dediğin ülke vatandaşlarına evine ambulans yollamiyordu evden çıkmayın diyip evinizde ölün diyordu kısaca Türkiye'de Hollanda'da ki kronoviruslu vatandaşını özel uçakla alıp ülkesinde tedavi etti herşeyi görün bunlarida görüncuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2026, 12:26:11Bunun için öncelikle ilgili bakanlığın vatandaşının daha hizmet almasını istemesi gerekli böyle bir istek var mı ? Olduğunu düşünmüyorum.
Hastaneye gidiyorsun ameliyat olman lazım diyorlar 6-8 ay sonraya gün veriyor, o sürede ölmezsen ameliyat oluyorsun.
Paran yoksa eğer sağlık sistemi rezalet şekilde işliyor ülkede keşke tek sorun doktorların surat asıklığı olsa bu çok hafif kalır. - 13-05-2026, 12:26:38
- 13-05-2026, 12:27:20E nabızda varinfos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor takvimi vs gibi girişimler var
Yani gideceğiniz doktorun yorumlarını basit bir googlelama ile bulabilirsiniz
Ek olarak Şehir Hastaneleri ve diğer büyük hastanelerde muayene olduğunuz doktor ile kapıda yazan isim farklı olabilir
Asistanlar muayene ediyor genelde - 13-05-2026, 12:27:38infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBirincisi bu memlekette doktorlar için "giderlerse gitsinler" diye bir laf söylendi. İkincisi zaten binlerce doktor gerçekten de yurtdışına gittiler. Üçüncüsü geriye kalanlar zaten ağır şartlarda çalışıyorlar. Her hastaya en fazla 5 dakika ayırabilirsin diyor devlet babamız. Bu durumda doktorlardan vatandaşa iyi davranmasını beklemek doktorlara haksızlık olur. Sağlık sektörü neden bu halde diye düşünmek yerine sağlık sektörünü kim bu hale getirdi diye düşünmek daha doğru olur. İyi bir hizmet istiyorsanız mecburen özele gitmeniz gerekiyor yapılacak birşey yok. Bu sistemi bu hale getirenlere söyleyin bu dediklerinizi.raynnerino adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2026, 12:27:57Üyeliği durdurulduKaça gidiyon sen çocukmusuncuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
