infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı doktorların o maaşları hak ettiğini açıkcası düşünmüyorum hastanın yüzüne dahi bakmadan muayane eden bazı doktorlar var iyileri tabikide var ama iyilerin karşlılığıda verilmeli
yemek alırken nasıl 5 üzerinden puan veriliyorsa bi restorana sağlık gibi önemli bir sisteme mhrs gibi bir sistemle puan verilmeli çok zor olduğunu düşünmüyorum bunun
örneğin 100 hasta üzerinden ortalama puanları hesaplanabilir maaşları buna göre ödenebilir hatta 1 yıldıza düşen doktora 1 yıl işten ayrılma (ücretsiz ) verilebilir bu sayede hizmet kalitesi yükseltilebilir.
siz bu konuda hakkında ne düşünüyorsunuz ?
E nabızda var
Doktor takvimi vs gibi girişimler var
Yani gideceğiniz doktorun yorumlarını basit bir googlelama ile bulabilirsiniz
Ek olarak Şehir Hastaneleri ve diğer büyük hastanelerde muayene olduğunuz doktor ile kapıda yazan isim farklı olabilir
Asistanlar muayene ediyor genelde