• 13-05-2026, 12:08:24
    #1
    bazı doktorların o maaşları hak ettiğini açıkcası düşünmüyorum hastanın yüzüne dahi bakmadan muayane eden bazı doktorlar var iyileri tabikide var ama iyilerin karşlılığıda verilmeli
    yemek alırken nasıl 5 üzerinden puan veriliyorsa bi restorana sağlık gibi önemli bir sisteme mhrs gibi bir sistemle puan verilmeli çok zor olduğunu düşünmüyorum bunun
    örneğin 100 hasta üzerinden ortalama puanları hesaplanabilir maaşları buna göre ödenebilir hatta 1 yıldıza düşen doktora 1 yıl işten ayrılma (ücretsiz ) verilebilir bu sayede hizmet kalitesi yükseltilebilir.
    siz bu konuda hakkında ne düşünüyorsunuz ?
  • 13-05-2026, 12:08:49
    #2
    Enabızda var zaten
  • 13-05-2026, 12:09:40
    #3
    İsviçre falan mı zannettin hocam burayı ne puanlaması Puanlamayı bırak randevuya saatinde girebilirsen şükret.
  • 13-05-2026, 12:10:29
    #4
    Kurumsal Üye
    sağlık çalışanlarında ki ego hiçbir sektörde yok
  • 13-05-2026, 12:10:38
    #5
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    ah ahhh keşke olsa
  • 13-05-2026, 12:11:21
    #6
    Sadece yıldız değil sicillerine de işlenmeli... Sevmedikleri iş için yıllarca TIP okuyolar özel devlet farketmeden hastalara kötü davranıyorlar. Psikolojik testlerden de detaylı olarak geçmeliler.
  • 13-05-2026, 12:11:35
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Muayene sonrası puanlama yapıp düşüncelerinizi yazabiliyorsunuz e-nabız üzerinde ama ne kadar ciddiye alınıyor ne kadar değerlendiriliyor Allah bilir.
  • 13-05-2026, 12:12:09
    #8
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muayane sonrası puanlama ve düşüncelerinizi yapabiliyorsunuz e-nabız üzerinde ama ne kadar ciddiye alınıyor ne kadar değerlendiriliyor Allah bilir.
    bahsettiğim öyle birşey değil konuda yazan sistemin tamamı. lafta bir değerlendirmeden bahsetmiyorum. puana göre maaş hatta 1 puanlı doktorları 1 yıl işten uzaklaştırma gibi tam kapsamlı bir sistem.
  • 13-05-2026, 12:12:58
    #9
    e nabızda var