• 13-05-2026, 12:41:21
    #19
    Cocomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça gidiyon sen çocukmusun
    Maske dağıtamadılar, yasağın başlamasına 2 saat kala duyuru yaptılar insanlar marketlere akın etti, işletmesi olanlara yeterli destek verilmedi. Diğer ülkeler doğrudan nakit desteği sağlarken biz kredi verdik. korona bahane edilerek hayat tarzına müdahale edildi alkol satış yasağı getirildi. uzaktan eğitime geçeceğiz dediler köylerde interneti olmayan milyonlarca öğrenci derslerini takip edemedi. Aşılar söz verilen vakitte ülkeye gelmedi. Daha bir ton şey sayarım o yüzden çokta konuşma bence
  • 13-05-2026, 12:45:22
    #20
    devlet hastanesinde doktor bulduğunuza şükretmeniz lazım uzmanlığını alak özele kaçıyor
  • 13-05-2026, 13:38:24
    #21
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi bu memlekette doktorlar için "giderlerse gitsinler" diye bir laf söylendi. İkincisi zaten binlerce doktor gerçekten de yurtdışına gittiler. Üçüncüsü geriye kalanlar zaten ağır şartlarda çalışıyorlar. Her hastaya en fazla 5 dakika ayırabilirsin diyor devlet babamız. Bu durumda doktorlardan vatandaşa iyi davranmasını beklemek doktorlara haksızlık olur. Sağlık sektörü neden bu halde diye düşünmek yerine sağlık sektörünü kim bu hale getirdi diye düşünmek daha doğru olur. İyi bir hizmet istiyorsanız mecburen özele gitmeniz gerekiyor yapılacak birşey yok. Bu sistemi bu hale getirenlere söyleyin bu dediklerinizi.
    Haklı yorumlardan biri.
  • 13-05-2026, 13:46:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Cocomen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyiniz ekşik pandemide İsviçre dediğin ülke vatandaşlarına evine ambulans yollamiyordu evden çıkmayın diyip evinizde ölün diyordu kısaca Türkiye'de Hollanda'da ki kronoviruslu vatandaşını özel uçakla alıp ülkesinde tedavi etti herşeyi görün bunlarida görün
  • 13-05-2026, 15:53:36
    #23
    multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birincisi bu memlekette doktorlar için "giderlerse gitsinler" diye bir laf söylendi. İkincisi zaten binlerce doktor gerçekten de yurtdışına gittiler. Üçüncüsü geriye kalanlar zaten ağır şartlarda çalışıyorlar. Her hastaya en fazla 5 dakika ayırabilirsin diyor devlet babamız. Bu durumda doktorlardan vatandaşa iyi davranmasını beklemek doktorlara haksızlık olur. Sağlık sektörü neden bu halde diye düşünmek yerine sağlık sektörünü kim bu hale getirdi diye düşünmek daha doğru olur. İyi bir hizmet istiyorsanız mecburen özele gitmeniz gerekiyor yapılacak birşey yok. Bu sistemi bu hale getirenlere söyleyin bu dediklerinizi.
    Şu mesajı görene kadar herkesin hemfikir olması beni çok şaşırtmıştı. Olayı özetlediğiniz için teşekkürler.
    Aile bireylerimden biri doktor. Yaşadıklarını buraya yazarak uzun uzun anlatmak isterdim ama anlamayacak insan çok.
  • 13-05-2026, 16:28:20
    #24
    Puan verip düşük puan alanları 1 yıl izne ayırmak mi? Hocam nerede yaşıyorsun sen doktor yok doktor, randevu alacak doktor bulunmuyor keşke dediğin gibi olsa , 2 yakın akrabam gitti Almanya ya 2 tanesi daha gitmek için haber bekliyor , giderse gitsin dediler ya onlarda gitti.Son 20 yıl da yurt dışına çıkan doktor sayısındaki artışı arastirirmisiniz
    Edit: sizin için grafik vereyim
    Yıl Kişi Sayısı Grafik (Her '█' ~ 100 Kişi)
    ---- ----------- --------------------------------------------------
    2012 | 59 | ▏
    2013 | 90 | █
    2014 | 118 | █
    2015 | 150 | █▌
    2016 | 245 | ██▌
    2017 | 482 | ████▉
    2018 | 802 | ████████
    2019 | 1.047 | ██████████▌
    2020 | 931 | █████████▎
    2021 | 1.405 | ██████████████
    2022 | 2.685 | ██████████████████████████▉
    2023 | 3.025 | ██████████████████████████████
    2024 | 2.692 | ██████████████████████████▉

    Dikkat Çeken Noktalar:
    2017 - 2019 Dönemi: Sayılarda ciddi bir sıçrama yaşanıyor ve ilk defa 1000 barajı aşılıyor.
    2020 (Pandemi): Seyahat ve vize kısıtlamaları nedeniyle ufak bir düşüş (931) görülüyor.
    2022 - 2023 Zirvesi: Eğilim rekor seviyelere ulaşıyor, 2023'te 3.025 kişi ile tarihi zirve görülüyor.
    2024 Durumu: Sayı 2.692'ye gerilemiş olsa da, TTB yetkilileri bunun gitme isteğinin azalmasından çok Avrupa ülkelerinin (özellikle Almanya) denklik ve vize süreçlerini zorlaştırmasından kaynaklandığını belirtiyor.
  • 13-05-2026, 16:47:47
    #25
    E nabızda mevcut
  • 13-05-2026, 16:53:36
    #26
    Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mesajı görene kadar herkesin hemfikir olması beni çok şaşırtmıştı. Olayı özetlediğiniz için teşekkürler.
    Aile bireylerimden biri doktor. Yaşadıklarını buraya yazarak uzun uzun anlatmak isterdim ama anlamayacak insan çok.
    Malesef anlamazlar. Ben de yazıp yazıp sildim. Neyse biz üçbeş tane aklıyla hareket eden vatandaşlar olarak hakkımızda hayırlısı diyelim.
  • 13-05-2026, 16:53:57
    #27
    Sağlık sektörüne yazılım hizmeti veriyoruz. Yurtiçi ve yurtdışı projeler gördüm. Hekimlerle çalışmalar yapıyorum aktif olarak. Bizim yüzümüze bakmayan hekimler inanın diğer yurtdışındaki hekimlerini ceplerinden çıkartırlar fakat çalışma şartları çok ağır mhrs slotları 5 ve 10 dakika. slotların harici hasta bakmayanlar baskı görüyor. Allah kolaylık versin diyorum. Bizler muayene olmaya gittiğimizde hastalık psikolojisiyle ilgi bekliyoruz ve hakkımızda . Anlayışla davranıp empati yapmak gerekli. Yabancı hekim görmeyen hekimleri kötüler, fakat suratınıza bakmazken sizin öykünüzü dinliyor , meslek hayatı boyunca sizin gibi tanı almaya gelmiş binlerce hasta görmüş saygı duymak gerekli, tabi bunu yanı sıra mental sağlığı hekimliğe uygun olmayanlar da var . Hastaneye sağlıklı gelip çalışmaya başladıktan sonra psikatri servisine yatan hekim bile gördüm.