multiwhatsapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisi bu memlekette doktorlar için "giderlerse gitsinler" diye bir laf söylendi. İkincisi zaten binlerce doktor gerçekten de yurtdışına gittiler. Üçüncüsü geriye kalanlar zaten ağır şartlarda çalışıyorlar. Her hastaya en fazla 5 dakika ayırabilirsin diyor devlet babamız. Bu durumda doktorlardan vatandaşa iyi davranmasını beklemek doktorlara haksızlık olur. Sağlık sektörü neden bu halde diye düşünmek yerine sağlık sektörünü kim bu hale getirdi diye düşünmek daha doğru olur. İyi bir hizmet istiyorsanız mecburen özele gitmeniz gerekiyor yapılacak birşey yok. Bu sistemi bu hale getirenlere söyleyin bu dediklerinizi.
Şu mesajı görene kadar herkesin hemfikir olması beni çok şaşırtmıştı. Olayı özetlediğiniz için teşekkürler.
Aile bireylerimden biri doktor. Yaşadıklarını buraya yazarak uzun uzun anlatmak isterdim ama anlamayacak insan çok.