Mastirisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu mesajı görene kadar herkesin hemfikir olması beni çok şaşırtmıştı. Olayı özetlediğiniz için teşekkürler.
Aile bireylerimden biri doktor. Yaşadıklarını buraya yazarak uzun uzun anlatmak isterdim ama anlamayacak insan çok.
Malesef anlamazlar. Ben de yazıp yazıp sildim. Neyse biz üçbeş tane aklıyla hareket eden vatandaşlar olarak hakkımızda hayırlısı diyelim.