Arkadaşlar yazmış zaten ama dediğiniz sistem zaten mevcut enabızda. Ben şahsen kötü bir doktora denk gelip olumsuz yorum yapmıştım.yorumdan bir süre sonra sağlık bakanlığı aradı ve detaylı olarak ilgilendiklerini falan anlatmıştı.o bakımdan gayet güzel uygulama.