Bunun için öncelikle ilgili bakanlığın vatandaşının daha hizmet almasını istemesi gerekli böyle bir istek var mı ? Olduğunu düşünmüyorum.
Hastaneye gidiyorsun ameliyat olman lazım diyorlar 6-8 ay sonraya gün veriyor, o sürede ölmezsen ameliyat oluyorsun.
Paran yoksa eğer sağlık sistemi rezalet şekilde işliyor ülkede keşke tek sorun doktorların surat asıklığı olsa bu çok hafif kalır.