infos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bahsettiğim öyle birşey değil konuda yazan sistemin tamamı. lafta bir değerlendirmeden bahsetmiyorum. puana göre maaş hatta 1 puanlı doktorları 1 yıl işten uzaklaştırma gibi tam kapsamlı bir sistem.
Dediğiniz otomatik bir sistem mantıklı ama yapmazlar, suistimal edilir derler doktor performansını düşürür derler 1000 tane bahane üretirler yaptırmazlar.