• 20-02-2026, 15:58:21
    #1
    selamlar.

    qnb bank kredi kartı kartım var, yapılandırma istemiştim. devletin yeni getirdiği şeye 1 şubat tarihi ile borcum olmadığı için uygun değilsiniz dediler.
    banka yapılandırmasını da yapmıyorlar uygunluk yok diyorlar.

    şuan gecikmede değilim, yapılandırma yapılması için illaki 1 yada 2 dönem vs gecikmede mi olmam gerekiyor?

    ikinci olarak qnb maaş bankam , kartı gecikmeye bıraksam maaşım geldiğinde otomatik çekim yapar mı ? yapmaması için bir şey yapabilir miyim?

    bilgisi olan dostlar varsa sevinirim teşekkürler.
  • 20-02-2026, 16:02:05
    #2
    2. dönemde teklif size verilir. maaş bankanız olduğu için yapılandırma taksitini ödemezseniz maaş geldiğinde oraya çekilir
  • 20-02-2026, 16:04:11
    #3
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. dönemde teklif size verilir. maaş bankanız olduğu için yapılandırma taksitini ödemezseniz maaş geldiğinde oraya çekilir
    yapılandırma yapılsın ondan sonrası önemli değil.
    maaş bankam olduğu için gecikmeye nasıl sokacağım orası şüpheli
  • 20-02-2026, 16:05:14
    #4
    shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapılandırma yapılsın ondan sonrası önemli değil.
    maaş bankam olduğu için gecikmeye nasıl sokacağım orası şüpheli
    anlık takip edip gelen maaşını hemen başka bir hesaba aktararak hocam maaş günün bellidir
  • 20-02-2026, 16:09:58
    #5
    Kayınpedere yaptık geçen hafta gecikmeye düşmesi lazım sonra yapılandırma yapabilirsiniz. Gecikmeye düşmeden yapmıyorlar ilk taksit geçsin ödemeyin sonra arayıp yapılandırma isteyin.
  • 20-02-2026, 16:10:45
    #6
    Kredi kartı hesaba bağlı ise hesap kesim tarihinin son günü hesaptaki parayı çeker. Hesapda para olmazsa geçikmeye girersiniz. Bir sonraki hesap kesim tarihine kadar para yatması gerek. Bankadan bankaya değişen sistemler var kimisi 2. Gecikmede hesaptaki parayı çekiyor. Yapılandırma işi sakat. 200binlik borç 537bin oldu bende. Yıllık %53küsür faizi var. Yasa gereği en az 1 dönem gecikmede olmalısınız ve Nisan ayı sondu.
  • 20-02-2026, 16:13:13
    #7
    Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayınpedere yaptık geçen hafta gecikmeye düşmesi lazım sonra yapılandırma yapabilirsiniz. Gecikmeye düşmeden yapmıyorlar ilk taksit geçsin ödemeyin sonra arayıp yapılandırma isteyin.
    qnb mi yaptınız hocam?
    geçen ay gecikmeye düşürdüm bilerek, yapmadılar ygunluk yok daha sonra olabilir vs deyip geçiştirdiler.
    asgarisini ödedim çıkarttım gecikmeden.
  • 20-02-2026, 16:14:16
    #8
    Erbaali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı hesaba bağlı ise hesap kesim tarihinin son günü hesaptaki parayı çeker. Hesapda para olmazsa geçikmeye girersiniz. Bir sonraki hesap kesim tarihine kadar para yatması gerek. Bankadan bankaya değişen sistemler var kimisi 2. Gecikmede hesaptaki parayı çekiyor. Yapılandırma işi sakat. 200binlik borç 537bin oldu bende. Yıllık %53küsür faizi var. Yasa gereği en az 1 dönem gecikmede olmalısınız ve Nisan ayı sondu.
    devletin yeni çıkarttığı şey bana olmadı evet. banka yapılandırması yapılacak malesef. faiz ve taksit sayıları farklı çıkabilir bunu göze aldım.
    geçen ay istedim yapmadılar sadece asgariyi ödeyerek gecikmeden çıktım.
  • 20-02-2026, 16:18:28
    #9
    shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    qnb mi yaptınız hocam?
    geçen ay gecikmeye düşürdüm bilerek, yapmadılar ygunluk yok daha sonra olabilir vs deyip geçiştirdiler.
    asgarisini ödedim çıkarttım gecikmeden.
    Akbank yaptık hocam bir kredisini yaptık diğerini gecikmeye düşsün sonra arayın dediler 2 gün sonra düştü onu da yaptık.