selamlar.
qnb bank kredi kartı kartım var, yapılandırma istemiştim. devletin yeni getirdiği şeye 1 şubat tarihi ile borcum olmadığı için uygun değilsiniz dediler.
banka yapılandırmasını da yapmıyorlar uygunluk yok diyorlar.
şuan gecikmede değilim, yapılandırma yapılması için illaki 1 yada 2 dönem vs gecikmede mi olmam gerekiyor?
ikinci olarak qnb maaş bankam , kartı gecikmeye bıraksam maaşım geldiğinde otomatik çekim yapar mı ? yapmaması için bir şey yapabilir miyim?
bilgisi olan dostlar varsa sevinirim teşekkürler.