Kredi kartı hesaba bağlı ise hesap kesim tarihinin son günü hesaptaki parayı çeker. Hesapda para olmazsa geçikmeye girersiniz. Bir sonraki hesap kesim tarihine kadar para yatması gerek. Bankadan bankaya değişen sistemler var kimisi 2. Gecikmede hesaptaki parayı çekiyor. Yapılandırma işi sakat. 200binlik borç 537bin oldu bende. Yıllık %53küsür faizi var. Yasa gereği en az 1 dönem gecikmede olmalısınız ve Nisan ayı sondu.
devletin yeni çıkarttığı şey bana olmadı evet. banka yapılandırması yapılacak malesef. faiz ve taksit sayıları farklı çıkabilir bunu göze aldım.
geçen ay istedim yapmadılar sadece asgariyi ödeyerek gecikmeden çıktım.