shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devletin yeni çıkarttığı şey bana olmadı evet. banka yapılandırması yapılacak malesef. faiz ve taksit sayıları farklı çıkabilir bunu göze aldım.
geçen ay istedim yapmadılar sadece asgariyi ödeyerek gecikmeden çıktım.
Yapılandırma yapmak istiyorsanız Hiçbir ödeme yapmamalısınız. 1 yıllık taksitlendirme mantıklı diğerleri zarar. Birde qnbde ekstre taksitlendirme olayı vardı, ödeme yaptıktan sonra kalan tutarı bir gün sonra taksilendirebiliyodun. Büyük ihtimalle hala vardır belki işine yarar