shizuma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
qnb mi yaptınız hocam?
geçen ay gecikmeye düşürdüm bilerek, yapmadılar ygunluk yok daha sonra olabilir vs deyip geçiştirdiler.
asgarisini ödedim çıkarttım gecikmeden.
Akbank yaptık hocam bir kredisini yaptık diğerini gecikmeye düşsün sonra arayın dediler 2 gün sonra düştü onu da yaptık.