Kayınpedere yaptık geçen hafta gecikmeye düşmesi lazım sonra yapılandırma yapabilirsiniz. Gecikmeye düşmeden yapmıyorlar ilk taksit geçsin ödemeyin sonra arayıp yapılandırma isteyin.
qnb mi yaptınız hocam?
geçen ay gecikmeye düşürdüm bilerek, yapmadılar ygunluk yok daha sonra olabilir vs deyip geçiştirdiler.
asgarisini ödedim çıkarttım gecikmeden.