Kimsesiz genç için fatiha
19
●670
- 10-02-2026, 23:21:12Allah hidayet versin diyecek sözüm yok bu cümleye. Ölen kedi köpek değil (ki öyle olsa bile onlara da çok üzülüyorum)canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bu şekilde düşünenler büyük vebal altına giriyor farkında değilsiniz. Allah korusun ama yarın öbür gün daha büyük acıyla sınamasın Rabbim sizleri. - 10-02-2026, 23:26:36hangi şehidimiz için böyle fatiha konusu açtınız. hangi türk genci için konu açtınız. bırakın allahınızı severseniz ya. bizim insanımız ölüyor askerimiz, canımız ölüyor bu kadar üzülmüyorsunuz. bırakın bu duyar işini..neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2026, 23:31:48Asıl duyar kasan sensin arkadaşım. Ben Allah rızası için konu açmışım gelip yazdığına bak. Sırf 3-5 beğeni almak için böyle vebal altına girmek ya cehalet örneğidir ya da bilgisizliktir. Konuyu nereden nereye çekiyorsun müslümanlığı bir kenara bıraktım insanlıktan da uzaklaşmışsınız diyecek lafım yok.canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2026, 23:33:223-5 etkileşim almak isteyen sizsiniz ki böyle bir konu açmışsınız. kimin umrunda ki afgan bir mültecinin öldürülmesi?neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2026, 23:43:41Bela okumayı hiç sevmiyorum dinende tavsiye edilmez. Ama eğer o amaçla açtıysam Allah benim belamı versin. Ama o amaçla açmadıysam senin başına ne gelir düşündün mü?canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dünyada öldü diye her şey olup bitmiyor, asıl sınav diğer taraf. Bu saatten sonra ona yapılacak en iyi şey arkasından dua okumak ve onun adına hayır hasenat yapmak. Hiç belli olmaz buradan birisi kalpten dua eder Allah onun hürmetine azabını hafifletir. O yüzden inanmıyorsanız bile insanlara saygı göstermeyi deneyin derim. Ayrıca bu dünyada ki en değerli varlık insandır. - 11-02-2026, 14:01:19Bütün açtığın konulara baktım dinine bağlı biri görünüyorsun ama Rusya da yağan kar a kadar konu açmış bir tane şehit konusu acmamissin o yüzden hiç samimi gelmiyorsun afgana rahmet istiyorsun birde Allah sana rahmet etsin helal etmiyorumneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2026, 14:30:57Merhaba,
Öncelikle konu sahibinin ve insanlığın başı sağ olsun.
Konusu sahibi üye etkilendiği bir durumdan ötürü paylaşımda bulunmak istemiş, vefat edenin kimliğinin ne olduğu pek de önemli değil aslında.
Ancak, bu konuda bile birbirinize girebilecek seviyede tartışma çıkartabiliyorsunuz, yapmayın arkadaşlar.
Dua da tutuyor beddua da..
https://www.youtube.com/watch?v=ubC1t6X-dUk
https://www.youtube.com/watch?v=-uyK4DPDrVA
Saygılarımla. - 11-02-2026, 14:43:41Ben genelde kendimi frenleyemediğim için açtığım konular siliniyor. Özellikle PKK ya yazdığım "ateşleri bol olsun" cümlesi yüzünden galiba 1 ay ban yedim. Profilimde duruyor. Açıp ona da bak. Ben dinimi de seviyorum Türklüğümü de. Ama böyle neyin ne olduğunu bilmeden kendince laf sokmaya çalışan insanlara da anlam veremiyorum.Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle