canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 etkileşim almak isteyen sizsiniz ki böyle bir konu açmışsınız. kimin umrunda ki afgan bir mültecinin öldürülmesi?
Bela okumayı hiç sevmiyorum dinende tavsiye edilmez. Ama eğer o amaçla açtıysam Allah benim belamı versin. Ama o amaçla açmadıysam senin başına ne gelir düşündün mü?

Bu dünyada öldü diye her şey olup bitmiyor, asıl sınav diğer taraf. Bu saatten sonra ona yapılacak en iyi şey arkasından dua okumak ve onun adına hayır hasenat yapmak. Hiç belli olmaz buradan birisi kalpten dua eder Allah onun hürmetine azabını hafifletir. O yüzden inanmıyorsanız bile insanlara saygı göstermeyi deneyin derim. Ayrıca bu dünyada ki en değerli varlık insandır.