canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi şehidimiz için böyle fatiha konusu açtınız. hangi türk genci için konu açtınız. bırakın allahınızı severseniz ya. bizim insanımız ölüyor askerimiz, canımız ölüyor bu kadar üzülmüyorsunuz. bırakın bu duyar işini..
Asıl duyar kasan sensin arkadaşım. Ben Allah rızası için konu açmışım gelip yazdığına bak. Sırf 3-5 beğeni almak için böyle vebal altına girmek ya cehalet örneğidir ya da bilgisizliktir. Konuyu nereden nereye çekiyorsun müslümanlığı bir kenara bıraktım insanlıktan da uzaklaşmışsınız diyecek lafım yok.