Allah hidayet versin diyecek sözüm yok bu cümleye. Ölen kedi köpek değil (ki öyle olsa bile onlara da çok üzülüyorum)
ama bu şekilde düşünenler büyük vebal altına giriyor farkında değilsiniz. Allah korusun ama yarın öbür gün daha büyük acıyla sınamasın Rabbim sizleri.
hangi şehidimiz için böyle fatiha konusu açtınız. hangi türk genci için konu açtınız. bırakın allahınızı severseniz ya. bizim insanımız ölüyor askerimiz, canımız ölüyor bu kadar üzülmüyorsunuz. bırakın bu duyar işini..