• 11-02-2026, 17:21:03
    #19
    Allah rahmet eylesin
  • 11-02-2026, 19:32:56
    #20
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün görüp bugün cenazesini görmek; hayatta tek gerçeğin ölüm olduğunu yine hatırlattı..
    Aleykumselam hocam, benim hatırlamama gerek yok, zaten bilincindeyim, o açıdan şanslıyım diyebilirim.

    Ruhuna fatihayı okudum, olması gereken yere gitmesini umarak.. Âllâh rahmet eylesin, nice böyle gençler gün de kaç kişi böyle gidiyor kim bilir, yazık ki ne yazık....